آموزش نقاشی برای کودکان

در این آموزش تلاش شده است تا با کودکان به زبان خود آن‌ها صحبت شود تا در عین لذت‌بخش‌ بودن لحظات، باعث یادگیری بیشتر آن‌ها باشیم. مخاطب این آموزش ایده‌هایی از نقاشی خلاقانه به‌ دست می‌آورد که بدون ابزار خاص به ‌وسیله دورکشی دست خود یا با اشکال هندسی ساده یا حروف و اعداد، می‌تواند نقاشی‌های ساده و در عین حال زیبایی خلق کند. همچنین برخی اصول اولیه رنگ‌شناسی که برای کودکان لازم است در این فرادرس آموزش داده شده و ترکیب رنگ‌ها با یکدیگر در ضمن تعامل با کودکان ارائه می‌شود.

پس از دیدن این آموزش، مخاطب می‌تواند با استفاده از راهبری ایجاد شده، با ذهن خود، ایده‌های مشابه جهت نقاشی‌های ابتدایی را بازطراحی کند تا ضمن تقویت حس خلق تصویر، باعث ورزش ذهن و نوآوری در کودک باشیم. نقاشی از آن جهت که به کودک در پیاده‌سازی محتوای ذهن خود روی کاغذ سفید، آزادی مطلق می‌دهد، بیشترین تاثیر را در انگیزش حس اعتماد به نفس دارد و در القای واقعیت توانایی در کودک، نقش مهمی ایفا می‌کند.

در این آموزش تلاش شده است تا این موضوع را به کودکان منتقل نمایند که آن‌ها می‌توانند بدون نیاز به ابزار خاصی، افکار خود را به روی کاغذ بیان کنند و از ارائه ایده‌های خود در قالب تصاویر و رنگ‌ها، هراسی نداشته باشند و از این کار لذت ببرند.






اگر این آموزش براتون مفیده میتونید پکیج کامل این دوره رو از لینک زیر تهیه کنید

No related post ID found.
به بالا بروید